مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-05حوادث

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| نجات خانواده گرفتار در کویر و کشف خودروی سرقتی


فرمانده انتظامی شهرستان خوسف گفت: مأموران انتظامی این شهرستان یک خانواده گرفتار شده در شن و ماسه های کویر خوسف را نجات دادند.

- خبرگزاری فارس-خراسان جنوبی؛ در بسته خبری حوادث امروز خراسان جنوبی در جریان اخبار نجات خانواده گرفتار شده در کویر توسط پلیس، نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در زیرکوه و سرقت خودرو در تهران کشف در شهرستان خوسف قرار می گیرید.

نجات پلیس خانواده گرفتار شده در کویر سرهنگ محمدحسن اکبری اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه یک خانواده 3 نفره در کویر خوسف گرفتار شده و خودروی آنها در کویر داخل شن و ماسه کرده است و درخواست امدادرسانی دارند که بلافاصله مأموران انتظامی خوسف جهت امدادرسانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران پلیس با توجه به تاریکی هوا و کویری بودن منطقه دست از تلاش خود برنداشته که در نهایت رد خودرو مفقود شده را پیدا کردند و پس از ردزنی موفق شدند خانواده گرفتار شده در کویر را که بر اثر بی آبی جانشان به خطر افتاده بود از مرگ حتمی نجات دهند.

اکبری با تأکید بر اینکه فلسفه وجودی پلیس خدمت رسانی صادقانه به مردم است، تصریح کرد: شهروندان قبل از تردد در مناطق کویری باید به تجهیزات ایمنی مجهز باشند و در صورت عدم آشنایی با کویر بدون راه بلد وارد این مناطق نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| نجات خانواده گرفتار در کویر و کشف خودروی سرقتی

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| نجات خانواده گرفتار در کویر و کشف خودروی سرقتی